De redactie van Kindermode bezocht de zesde editie van Drive Inn Junior en was aanwezig in de verschillende showrooms waar de nieuwe collecties voor de zomer van 2021 van bestaande merken, nieuwe merken en gastexposanten te zien waren.
First stop: Breda
Nieuw bij Brandworks in Breda is de collectie van het merk sevenoneseven. Van het merk Moodstreet bestaat de zomercollectie voor 2021 voor het grootste deel uit organic cotton. Tevens in Breda introduceerde Barth van Hout de NOOS collectie van het merk Frogs & Dogs. Maarten Kokkeler van M-Agency viert dit jaar zijn 25 jarig bestaan in het vak en presenteerde naast de bestaande merken tijdens de DriveInn Junior de collectie van het nieuwe merk Cos I said so. Ook deelden zij met de redactie van KinderMode dat zij een nieuw schoenenlabel zullen presenteren onder de naam go bananas shoes. Frankie & Liberty was te gast in de showroom van M-Agency waar zij de nieuwe collectie voor de zomer van 2021 hebben laten zien.
Next stop: Veldhoven
Hoppenbrouwers agenturen verwelkomde haar gasten met een foodtruck voor het pand. Eenmaal binnen konden gasten zich laten tekenen door een karikatuur artiest. In het pand, waar veel nieuwe collecties te zien waren was tevens van Gennep Textiles BV te gast. Nais Brands was deze editie nieuw bij Drive Inn Junior en presenteerde naast haar bestaande merken ook de collectie van het nieuwe tienermerk Unreal BA6.
Roosendaal, Eindhoven en Best
Bij Mrs. Jansen Agency waren zowel JEP agenturen als Maison Colette te gast. Gezamenlijk presenteerden ze er de nieuwe collecties voor de zomer van 2021. Ook de showroom van Van der Linden Agenturen was gevuld met nieuwe collecties, onder andere van het nieuw toegevoegde merk Replay&Sons. Ageeth Tijhaar presenteerde de SS21 collecties van haar merken vanuit haar nieuwe showroom in Best waar zij vanaf begin dit jaar gevestigd is. Ook bij Retour een showroom vol met nieuwe collectie. Er was een kok ingehuurd die de hele dag alle bezoekers op hun wenken bediende.
.