Voormalig team Like Flo ontwikkelt nieuw merk

flo

Beeld: Like Flo

Marc en Katja de Bot, oprichters en voormalige eigenaren van kinderkledingmerk Like Flo, maakten vorige week bekend hun meerderheidsbelang in het label aan Jolo Eurofashion BV te hebben verkocht. Inmiddels is het voormalige stylingteam van Like Flo volgens afspraak doorgestart met een nieuw meisjesmerk: LOOXS Revolution. “Het volledige Like Flo-stylingteam is bij elkaar gebleven en onder aanvoering van Katja de Bot zullen zij zich focussen op een frisse, nieuwe gecoördineerde meisjescolllectie, welke verdeeld is in twee doelgroepen, te weten Toddlers (maat 74-110) en Girls (maat 104-176)”, schrijft Marc de Bot in een persbericht. “LOOXS is trots op de samenwerking met twee topagenturen, die de verkoop in de Benelux voor hun rekening zullen nemen; Stefan Flint van Flint Brands te Den Haag zal samen met zijn team, naast Indian Blue Jeans de verkoop van LOOXS voor zijn rekening nemen. Jacqueline Beaumont zal als Nederlandse merkenspecialiste vanuit ’s Gravenwezel de Belgische en Luxemburgse markt bedienen.”

De eerste collectie van LOOXS wordt op 8 en 9 januari 2017 gepresenteerd op MARKET by kleine fabriek  in de Amsterdamse RAI.

Aanbevolen artikelen
0