United Wardrobe breidt uit met baby- en kinderkleding

 In Businessnieuws

United Wardrobe, het platform voor het verkopen van kleding door consumenten en overstock, introduceert een nieuwe sectie speciaal voor baby- en kinderkleding. Met de introductie van deze nieuwe sectie wil United Wardrobe haar missie versterken: tweedehands kleding de norm voor iedereen maken.

Met de introductie van de nieuwe sectie voor tweedehands baby- en kinderkleding wil United Wardrobe het bewust kopen van tweedehands kleding onder ouders stimuleren. Door tweedehands baby- en kinderkleding aan te bieden groeit United Wardrobe naar eigen zeggen mee met haar gebruikers. Daarnaast geeft het bedrijf ouders de optie eenvoudig tweedehands kleding voor hun kinderen te kopen. Zo hopen ze bij te dragen aan de eerste generatie die zonder fast fashion opgroeit.

De nieuwe categorieën die United Wardrobe toevoegt voor ouders en hun kinderen zijn jongens, meisjes, unisex en baby’s. Het platform biedt in deze nieuwe sectie dezelfde functies als in de volwassenen sectie.

United Wardrobe heeft meer dan 3,5 miljoen gebruikers en verwerkt gemiddeld meer dan 100.000 transacties per maand. Daarnaast is uitbreiding naar andere markten inmiddels gemaakt en wordt het platform sinds 2018 in België, Duitsland en Frankrijk erg goed ontvangen.

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0