Tumble ‘N Dry heeft voorlopig geen plannen om met eigen winkels terug te keren. Het kinderkledingmerk richt zich na de doorstart op e-commerce en op wholesale, zegt algemeen directeur Lieske Dekkers. Aan het begin van de coronacrisis ging het in 2007 opgerichte merk, met zeven winkels, failliet. Het ging daarna online verder, met een eigen webshop en via de marktplaatsen van bol.com en kleertjes.com. Daarnaast willen diverse winkeliers in Nederland en België Tumble ‘N Dry graag weer aan het portfolio toevoegen, zegt Dekkers. Daar lopen gesprekken mee. “Daarnaast staat de deur naar Spanje op een kier. Bovendien herstarten we begin 2022 in Duitsland via Zalando.”
Eigen winkels staan voorlopig niet op de agenda. “Ik denk dat een multibrand-omgeving interessanter is”, aldus Dekkers. “We hebben onze eigen winkel online, die we in een setting kunnen brengen zoals wij denken dat Tumble moet zijn.” Daarnaast heeft het merk twee outletwinkels in Batavia Stad en Roosendaal. “Een mooie, gezonde manier om van restanten af te komen.”
Bron: Retailtrends.nl