Tommy Hilfiger viert 30-jarig bestaan groots in China

Als onderdeel van zijn wereldwijde 30-jarig jubileumtour brengt Tommy Hilfiger eind mei een bezoek aan Peking voor een speciaal programma, waaronder een speciale catwalk-show en de opening van de grootste Tommy Hilfiger-winkel in China.

De catwalk-show zal de herfst-wintercollectie 2015 van de ‘Hilfiger Collection’ tonen. Deze show beleefde zijn debuut tijdens Fashion Week New York in februari en is geïnspireerd op American football, met combinaties van stadiongevoel en varsitymotieven. Hilfigers bezoek staat daarnaast in het teken van de opening van de grootste Tommy Hilfiger-winkel in China, gevestigd in het prestigieuze winkelcentrum In88. Voor de eerste keer zal in het land de ‘Hilfiger Collection’ worden getoond. “Het is de eerste keer dat we onze gehele show uit New York naar een nieuwe setting in het buitenland verhuizen”, aldus Hilfiger. “Ik ben verheugd het gevoel van het authentieke American football naar China te brengen en de unieke ervaring van ons 30-jarig jubileum te delen met een nieuw publiek in China; een geweldige manier om de opening van onze grootste winkel in het land te vieren.” Volgens Daniel Grieder, CEO van Tommy Hilfiger, is de Chinese markt erg belangrijk voor de uitbreiding van zijn wereldwijde business. “Vandaag de dag kunnen we, met onze solide basis van meer dan 100 winkels door het hele land, een aantal opwindende strategieën op het gebied van groeipotentie starten, onze all-American heritage delen, en onze merkaanwezigheid en business uitbreiden.”

Tommy

Aanbevolen artikelen
0