Takko Fashion: online shop en digitaal klantloyaliteitsprogramma

Takko Fashion: online shop en digitaal klantloyaliteitsprogramma

Takko Fashion opent online shop en start met het digitale klantloyaliteitsprogramma Takko Friends in Nederland. In het persbericht komt naar voren dat de uitbreiding van het digitale aanbod een essentieel onderdeel van is de omnichannelstrategie van Takko Fashion. Het doel is om een sterke netwerkvorming tussen de verkoopkanalen te ontwikkelen.

Takko Fashion heeft de groei in e-commerce gestimuleerd lancering van de Duitse online shop in 2016 en heeft het zijn Europese winkelnetwerk gestaag uitgebreid. Na de lancering in Oostenrijk in april zet het bedrijf nu de volgende stap. “Door ons omnichannel-concept met een online shop, een compact winkelnetwerk, de Takko Friends-app en onze aanwezigheid op alle belangrijke social media-kanalen zijn we altijd bereikbaar voor onze klanten en maken we zo een complete feelgood shopping-ervaring mogelijk”, zegt Erwin Rutten, Country Manager Nederland.

Naast de nieuwe online shop verbindt de Takko Friends app de online en offline verkoop. Klanten kunnen de app gebruiken om punten en persoonlijke coupons in te wisselen, zowel in de online shop als in de winkels.

Het modebedrijf is ook van plan om dit jaar de online webshops te lanceren in Frankrijk, Tsjechië.

Aanbevolen artikelen
0