De eerste editie van de Drive Inn Junior is enthousiast ontvangen. “Het was een zeer succesvolle dag” vertelt mede-organisator Joost Hoppenbrouwers. “Er heerste een hele positieve sfeer op de verschillende locaties en onder de bezoekers. Bovendien gaven de bezoekers aan het erg prettig te vinden dat ze in deze opzet in alle rust de volledige collecties konden bekijken.”
Ook Ron Renette van van M-Agency kijkt enthousiast terug op de dag. “We zijn compleet overdonderd door het succes en de hoeveelheid bezoekers,” vertelt hij. “We hebben retailers in de showroom gehad die we nog nooit eerder ontmoet hadden en er zijn leuke orders geschreven. De sfeer was zo goed dat de eerste bezoekers al vóór tienen bij ons voor de deur stonden en de laatste om half 11 ‘s avonds pas weer weggingen. Naast de mogelijkheid de volledige collectie in de showroom te bekijken, heeft de huidige opzet natuurlijk ook financiële voordelen, die ons weer de mogelijkheid boden gratis orders aan onze klanten weg te geven.”
Renette meldt dan ook dat de tweede editie van Drive Inn Junior deze zomer doorgang zal vinden. En de organisatie heeft grootse plannen. “We verwachten verder uit te breiden met activiteiten en deelnemers, de eerste nieuwe deelnemers hebben zich al gemeld.”