Rosada Fashion Outlet groeit met achtduizend vierkante meter

Rosada1Fashion outletcentrum Rosada in Roosendaal heeft de tweede fase van haar uitbreiding afgerond. Met bijna achtduizend extra vierkante meter is het winkelgebied, dat in totaal meer dan 23.000 vierkante meter telt, nu anderhalf keer zo groot als voorheen. Bovendien telt Rosada’s tweede fase 45 nieuwe winkelpanden met nieuwe fashionmerken en worden er nieuwe horecaconcepten geïntroduceerd. Het nieuwe Rosada opent op 12 mei haar deuren voor het publiek.

160 banen

Rosada breidde uit om ‘met een breder merkportfolio en een groter centrum bezoekers een diversere beleving te geven en de verblijfsduur te verlengen’. “We zetten in op een groter gebied rond Roosendaal wat bijdraagt aan meer bezoekers en daarmee een hoger omzetpotentieel”, aldus Gerben Boomsma van Stable International, ontwikkelaar en manager van Rosada. “Tussen 2010 en 2015 steeg de omzet van Rosada reeds met 55 procent. Dankzij het vergrote aanbod in merken en aantrekkelijke horeca, evenals het volledig vernieuwde openbaar gebied kunnen bezoekers nu een volledig dagje uit beleven in Rosada.” Inmiddels is circa tachtig procent van Rosada verhuurd. Deze tweede fase zorgt volgens Boomsma voor 160 nieuwe banen in de regio.

Aanbevolen artikelen
0