Retail Theater organiseert co-lab

Retail Theater organiseert op maandag 27 november een co-laboratory met diverse sprekers. Behalve het delen van de laatste trends binnen retail heeft de co-lab als doel om dieper in te gaan op de staat van retail en de verbindingen tussen verschillende branches. Deze keer legt het Co-lab de nadruk op de vernieuwde druk van het retailboek Prikkel de Koopknop, met sprekers die aansluiten op thema’s en cases die daarin worden besproken. Na afloop is er de gelegenheid vragen te stellen aan de specialisten en ervaringen uit te wisselen met andere deelnemers.

Retailtechnologie
Retailtechnologie zal een speerpunt zijn tijdens de co-lab, en leiden tot prikkelende discussies over de mogelijkheden die technologie consumenten én retailers te bieden hebben. Onder de spekers zijn retailexpert Carin Frijters, die zal vertellen over de ‘transforming’ retailtrend voor 2018 die de fysieke winkel zijn magneetfunctie zal helpen behouden, en Helma Loomans van Consumatics, die je meeneemt in nieuwe onderzoeksmogelijkheden gericht op onbewust consumentengedrag. Ook het belang van het bouwen aan een community komt aan bod.

Aanbevolen artikelen
0