Rebranding en restyling voor Shoeby

shoeby-kidsShoeby viert feest. Het merk bestaat bestaat 35 jaar en nog altijd is Mieke van Deursen de drijvende kracht achter het bedrijf. In 1981 opende ze haar eerste winkel in Den Bosch. Nu, 35 jaar later, telt Shoeby 225 vestigingen. Shoeby viert haar jubileum met een feestcollectie (met een gouden randje), een rebranding en restyling van de winkels en een nieuwe campagne.

Rebranding en restyling

Shoeby werkte dit jaar aan een eigentijdse rebranding van het merk en ook de winkels worden één voor één gerestyled. “Nog meer focus op service en beleving, met in elke winkel een personal shopper”, zegt Ilja Galama namens het merk. “Stylist en personal shopper Kiki is het nieuwe gezicht van deze – honderd procent servicegerichte – strategie van Shoeby. Kiki staat altijd voor de consument klaar voor persoonlijk stylingadvies. Ook onderdeel van Shoeby’s nieuwe positionering: samenwerkingen met gevierde mode-iconen. Sinds kort ligt er een collectie van Fred van Leer in alle winkels. Het viel Fred op dat het in veel winkels nog altijd ontbreekt aan goede basiscollecties. Zijn kledinglijn voor Shoeby bestaat dan ook uit verrassende basics die in geen enkele vrouwengarderobe mogen ontbreken. Naast klassieke items, zoals de pantalon en blazer, toont de collectie ook casual basics, zoals een jeans, T-shirts, een geprinte sjaal en een limited-edition leren jack. Kortom: 35 jaar Shoeby wordt waardig gevierd.”

Aanbevolen artikelen
0