Nieuw merk: Indian Blue Jeans

Na jarenlang voor Retour denim de Luxe te hebben gewerkt, was het volgens Margo van den Elshout en Meggy Ploegmakers tijd voor een nieuw verhaal. Zij starten dit seizoen met jeansmerk Indian Blue Jeans Zij starten dit seizoen met jeansmerk Indian Blue Jeans. De onderneemsters richten zich met hun nieuwe jeans-related fashionlabel op de ‘cool dudesandyounghipster girls’ van 2 tot en met 16 jaar. ‘The young rebels’ die hun grenzen willen verleggen en eigen regels willen bepalen. Die de wereld, hun talenten én tekortkomingen willen ontdekken, aldus de oprichtsters: “Indian Blue Jeans speelt hierop in met betaalbare kwaliteitskleding en opmerkelijke looks, onder het motto ‘no guts, no glory’. Indian Blue Jeans valt binnen een zeer aantrekkelijk prijssegment. Passend bij de tijd van nu. Voor iedere collectie hanteren we een gespreide levering en niet geheel onbelangrijk: met een bijzonder mooie marge voor de detaillist.” De collectie is verkrijgbaar via Stefan Flint van Flint Brands BV. De collectie is tevens te zien op de kleine fabriek op 6 en 7 juli.
www.indianbluejeans.com

Aanbevolen artikelen
0