Nieuw korte termijn label: Divign the Diva

 In Businessnieuws

Anita Makkinje (Vingino, Be a diva, Crush Denim) en Nick Rana (Pinkberry, Ronizo) slaan de handen ineen en komen samen met een korte termijn label. Anita: “Door onze jaren lange ervaringen in het korte termijn te bundelen, creëren wij een ijzersterk meidenlabel waar uit de markt veel vraag naar is”. Nick: “In deze moeilijke tijden moeten we met elkaar in mogelijkheden denken , door te werken met snel wisselende collecties is er constant vernieuwing in de winkels en op die manier delen wij het risico met de retailer”.

Divign the Diva is een tienermerk voor meiden. Dit merk volgt de nieuwste mode en trends van o.a. high fashion designers & influencers en speelt hier snel op in. Doordat de mode zo snel verandert komt Divign the Diva met drie collecties per seizoen. Hierdoor heeft de retailer altijd de laatste must haves in store. De collecties bestaan onder meer uit stoere pants, trendy tops, catsuits en jasjes met inspirerende prints en trendy kleuren die goed met elkaar te combineren zijn.

Voor meer informatie; Anita Makkinje – 06 52 43 69 02
Nick Rana – 06 240 888 99

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0