Nieuw bij FG Modeagenturen: Mimi & Lula

FG Modeagenturen heeft het portfolio uitgebreid met de toevoeging van het accessoiremerk Mimi & Lula. “Er is zoveel vraag vanuit de winkels naar een prachtig accessoire merk,” vertelt Faisca Gugelot. “Veel merken hebben wel een aantal losse accessoires, maar men is toch op zoek naar een compleet plaatje. Dit merk heb ik gespot tijdens de Playtime-beurs in Parijs. Het is een mooi merk dat wordt aangevoerd door Natasha Hodson en Nicola Byrne; twee dames die weten waar ze het over hebben.”

“Meiden kunnen niet genoeg kleurrijke accessoires en verkleedspulletjes hebben,” vervolgt Gugelot. Het assortiment van Mimi & Lula bestaat onder andere uit tasjes, haarbanden, glitterstafjes en kroontjes. Klanten kunnen met een B2B-code nabestellen. De verkoop voor het seizoen winter 2019 zal vanaf 7 januari starten. “Het assortiment is volledig voorradig,” vertelt Gugelot. “Er wordt op het juiste moment voor het juiste product gezorgd.” De collectie kan volgens de vertegenwoordiger al op succes rekenen: “Klanten die al georderd hadden kregen de bestellingen vorige week geleverd. Na 5 dagen kreeg ik de eerste nabestellingen alweer binnen. Het merk loopt als een trein. De prijzen zijn leuk en de items beschikken over een goede prijs-kwaliteitverhouding.”

Ook nieuw bij FG Modeagenturen: de Gacha kauwgomballenmachine van het merk Pop Cutie. “Een echte eyecatcher voor in de winkel,” aldus Gugelot. “In de machine zitten zo’n honderd verschillende kettinkjes verstopt in plastic ballen. Met de aanschaf van een gouden muntje kan er vervolgens een bal uit de machine worden gehaald. Welk kettinkje daar dan uitkomt is altijd weer een verrassing!” De machine is er in een witte en een roze variant.

 

 

 

 

 

 

 

 

Aanbevolen artikelen
0