NAIS Brands neemt merken Zazi Brands over

NAIS Brands gaat vanaf winter 2020 de merken LoveStation22, Legends22 en LoFff overnemen van Zazi Brands, evenals een groot deel van het team en de backoffice van Zazi Brands. Dit nieuws laten zij onlangs middels een persbericht weten aan Vakblad Kindermode. NAIS Brands heeft met de aquisitie van de merken van Zazi Brands een sterk portfolio, met merken die elkaar goed aanvullen. Zazi Brands heeft in 2017 aan de wieg gestaan van de 1e productie van Nais Kidswear. Vanuit daar is de afgelopen jaren een hechte samenwerking ontstaan. Door de gesprekken die Joanneke Raadsen van Zazi Brands met Janneke van den Hurk van Nais Brands gevoerd heeft, was het idee geboren om een nieuw onderdak te gaan vinden voor het team en de drie merken binnen NAIS Brands.

Joanneke Raadsen is na 26 jaar in de kinderkleding toe aan iets anders en Janneke en Bas van den Hurk zijn jong, commercieel, en zitten vol energie en dadendrang om de zaken over te nemen en verder uit te breiden, net zoals zij dat de afgelopen jaren al gedaan hebben met NAIS Kidswear en met hun andere bedrijf Kinderkleding Partytime.

Voor de klanten zal er zo min mogelijk veranderen. Het salesteam, de eerstelijns backoffice en de productiebegeleiding blijven hetzelfde. De productie in India blijft ook bij dezelfde fabriek.

Het hoofdkantoor zal zich gaan vestigen in de regio Eindhoven, maar er zullen wel showrooms blijven voor klantenafspraken in de regio Zuid Holland en Oost-Nederland. Janneke en Bas van den Hurk vormen samen de directie van Nais Brands. Zij hebben uitgebreide plannen om de vaste klanten blij en de merken nog sterker te maken.

Alles wat met zomer 2020 te maken heeft zal nog door Zazi Brands gedaan worden. Vanaf winter 2020 valt alles onder NAIS Brands. De aanspreekpunten voor de retailer blijven in het hele traject hetzelfde.

Aanbevolen artikelen
0