MOMAD boekt verrassende resultaten bij eerste inschrijving

MOMAD keert terug met een hybride event van 17 tot 19 september met meer dan honderd exposanten bevestigd in de maand juni; dat geeft vertrouwen, aldus de beursorganisatie. ‎MOMAD‎‎ is de internationale mode-, textiel-, schoenen- en accessoiresbeurs van het Iberisch schiereiland voor de presentatie van nieuwe collecties, nieuwe merk- en retail concepten, lifestyle en trends.‎ ‎Het doel is om de relatie met verkoopkanalen uit te breiden en te versterken en omvat drie belangrijke marktrollen: marketing, innovatie en kennis.‎ De ontvangen respons heeft alle verwachtingen van de afgelopen maanden overtroffen.

Nieuwe toevoegingen
De bruidsbranche zal ook aanwezig zijn bij het volgende editie van Momad. Onder de bevestigde exposanten ook merken uit deze sector. Momad zal ook de internationale deelname hebben van bedrijven uit Italië, Griekenland, Portugal en een speciale aanwezigheid met officiële vertegenwoordiging uit Polen.

Aanbevolen artikelen
0