Molo ‘popt up’ in de Rotterdamse Bijenkorf

FullSizeRenderHet gaat goed met kindermodemerk molo. “We zijn weer keihard gegroeid, zowel in Nederland als in België. Hopelijk houden we deze trend vast”, zegt sales manager Karin Jansen namens het merk. “Onze swimwear-collectie, welke we in oktober hebben uitgeleverd, sloeg meteen aan. Maar ook de resultaten van de hoofdcollectie zijn bovengemiddeld. Tijd dus voor een nieuwe fase, waarin shop-in-shop een grotere rol gaat spelen.” 

Shop-in-shop

Tot en met 8 mei is molo met een shop-in-shop in de Rotterdamse Bijenkorf te vinden. “De meiden van molo zijn daar zelf ook, om op drukke momenten de verkoop te ondersteunen”, aldus Jansen. “Daarnaast hebben we voorafgaand aan deze periode het Bijenkorf-personeel getraind zodat er voldoende know-how aanwezig is op de vloer en om het samen tot een succes te maken.” De leverancier is tot zover te spreken over de samenwerking met de retailer. “De Bijenkorf is flexibel en staat, ondanks zijn grootte, open voor nieuwe ideeën. Dat werkt heel prettig. Ik ben benieuwd waar molo de volgende keer ‘up popt’.”

 

 

Aanbevolen artikelen
0