Modefabriek annuleert live editie

Modefabriek heeft helaas moeten beslissen het live trade event, dat op 11 & 12 juli aanstaande zou plaatsvinden, niet door te laten gaan. Door de steeds veranderende maatregelen was het lang niet duidelijk hoe de uitvoering van het toegangsbeleid georganiseerd moest worden. Deze langdurige onzekerheid heeft veroorzaakt dat de organisatie de standhouders en bezoekers niet de garantie kan bieden van een kwalitatief en kwantitatief waardig evenement.

Caroline Krouwels, directeur Modefabriek: “Het doet ons heel erg goed dat er zoveel merken hebben toegezegd om mee te doen aan Modefabriek, dat geeft ons veel vertrouwen voor de toekomst. Door de talloze gespreken die we met de markt voeren, weten we dat de merken en buyers elkaar dolgraag weer willen zien. Wij vinden het daarom verschrikkelijk dat het nu niet kan, want wij waren helemaal klaar voor de fysieke ontmoeting.”

De kick-off van het seizoen, die normaal live op Modefabriek plaatsvindt, is voor nu nog een keer online in de vorm van Digital Fashion Week Europe, die Modefabriek in samenwerking met CIFF en Fashion Cloud van 6-8 juli organiseert. Nederlandse merken zoals Summum, Ichi, Goosecraft, Scotch & Soda, Juffrouw Jansen en Petrol Industries zullen hun collecties hier digitaal presenteren.

Aanbevolen artikelen
0