Mim-Pi viert 15-jarig bestaan

Kinderkledingmerk Mim-Pi bestaat 15 jaar. Ontwerper en eigenaar Leonora Nieuwenhuizen gaf zondag een feest in The Harbour Club in Amsterdam voor haar klanten, met als thema: ‘Ondernemers met lef’. “The Harbour Club is het schoolvoorbeeld van visie en lef. Het ligt op een industrieterrein in Oost, aan de rand van Amsterdam. Je moet het maar durven om daar iets te openen. Het is een prachtige en inspirerende plek, met uitzicht op het water én gratis parkeerplaatsen.” Jan van Setten, schrijver van het boek ‘De Klantenfluisteraar’, was aanwezig als gastspreker. “Jan van Setten was een cadeautje aan mijn winkeliers. Ik heb hem een aantal maanden eerder op de Sprout Challengerday horen spreken. Het was niet alleen heel leerzaam, ik heb ook ontzettend gelachen.” Ook was er een modeshow, waar de herfst/wintercollectie 2015/2016 van Mim-Pi getoond werd. De collectie bevat o.a. de thema’s Cuddle (zachte stoffen en bontjasjes), Patisserie (geïnspireerd op het televisieprogramma Heel Holland Bakt) en Red Riding Hood. Nieuwenhuizen duikt voor iedere collectie in een aantal nieuwe thema’s. “Ik zal nooit iets herhalen. Ik wil ieder seizoen een collectie creëren die apart is en waarmee ik me kan onderscheiden van wat er bij de H&M en Zara hangt. Deze lijn wil ik de komende jaren doortrekken. We zijn op de goede manier bezig: we zijn er niet voor niets al vijftien jaar!”

www.mim-pi.com

Mimpi3   Mimpi2   Mimpi

Aanbevolen artikelen
0