Van 1 tot en met 3 februari vindt in Kopenhagen de kindermodebeurs CIFF KIDS plaats. De beurs verwelkomt meer dan tweehonderdvijftig merken en inkopers, pers en bezoekers uit meer dan veertig landen. CIFF KIDS heeft het voornemen dit jaar meer merken uit het lifestyle- en interieursegment aan te trekken, tezamen met nieuwe en gevestigde namen uit de modebranche. Merken dit hun pekje op CIFF KIDS al bevestigd hebben zijn: ferm LIVING, MINI A TURE, FUB, Motoreta, Little Remix, VER de TERRE, REIMA, Dr. Martens, Bisgaard, Liewood, I dig denim, WITHWHITE, Les Coyotes de Paris, Noa Noa miniature, Filobio, Go Baby Go, Minimalisma, Bamboo & Love, KiSSe, GRO Company, mp Denmark, POPUPSHOP, iglo + indi, Filibabba, Where is Marlo, My Mini Label, hummel kids, Naturino, Mini Rodini, Angulus, Someday Soon!, Müsli en GRUNT.
De beurs werkt daarna aan ‘nieuwe samenwerkingsvormen’. “We willen een organisatie blijven die creatieve samenwerkingen stimuleert en zowel merken als bezoekers inspireert. Binnen en buiten Scandinavië”, aldus de organisatie. Voor het ontwikkelen van nieuwe beurs- en samenwerkingsconcepten werkt CIFF KIDS onder meer samen met Birgit Tarp van de design studio Design Circus en met de Franse creative agency VOICE VOILA. Daarnaast creëert. het Deense merk Soft Gallery een exclusieve installatie op de beurs, waarmee het merk gelijk haar tiende verjaardag viert.