Meer dan 500 merken op Playtime Paris

Van 24 tot en met 26 januari vindt bij Parc Floral in Parijs de negentiende editie van Playtime Paris plaats. Meer dan 500 kinder- en zwangerschapskledingmerken presenteren tijdens de beurs hun nieuwe collecties. De beurs verdeelde haar aanbod dit jaar over de vier secties Children’s Fashion, Home & Babygear, Maternity en Crea.tif space.

Children’s Fashion
Ruim twintig procent van de merken in de sectie Children’s Fashion is dit jaar nieuw, zo vertelt de beurs. De internationale merken tonen ready-to-wear collecties, schoenen en diverse accessoires. Onder de aanwezigen bevinden zich onder meer AlbaBabY, Bellerose, Kidscase, molo, No Added Sugar, Pèpè, en Young Souls.

Home & Babygear
In de Home & Babygear-sectie keerden veel merken terug om hun innovaties te tonen, die het leven van jonge ouders makkelijker maken. Gifts, home decoratie, beddengoed en speelgoed maken de afdeling, met meer dan negentig merken, compleet. In de sectie zijn stands van onder andere Baby Bites, Blossom, Bugaboo, Kiko, Les Petits Vintage en Rock & Pebble.

Maternity
De zwangerschapscollecties bevinden zich weer aan de zuidzijde van de beursvloer, in een mooie, open ruimte met grote ramen die uitkeken op Parc Floral. Hier worden de nieuwste trends toegelicht, met de professionele blik van trendwatch-bureau Carlin. Vertegenwoordigde merken zijn Balloon, Bellybutton, Cake Maternity, De Mois En Moi, Pomkin en Slacks & Co.

Crea.tif space
Ruimte voor inspiratie en creatieve ondersteuning is er op de afdeling Crea.tif space, waar illustrators en grafisch ontwerpers laten zien wat ze voor winkeliers en merken kunnen betekenen op het gebied van conceptontwikkeling, en het creëren van een visuele identiteit.

Aanbevolen artikelen
0