Klanten en bezoekers van de Drive Inn Junior maken bij M-Agency op maandag 8 juli aanstaande kans op een wel heel bijzonder cadeau: een gepersonaliseerd schilderij dat voor hen gemaakt wordt door een kunstenaar. Maarten Kokkeler, eigenaar van M-Agency, staat te trappelen van ongeduld voor het komende kidswear-event. “We zijn er klaar voor!” Enthousiast vertelt Kokkeler dat het grote team paraat staat om iedereen van informatie te voorzien aanstaande maandag. “Zondagavond plukken we de laatste kersen van de boom, maandag kunnen ze gegeten worden. De showroom staat keurig in de verf en als accessoire staan er planten zoals groene varens, maar de focus ligt op de kleurrijke collecties.” Het agentschap heeft de basis van de showroom neutraal gehouden, zodat de collecties van de kindermodemerken extra opvallen. “Die kloppen gewoon. Zeker de jongenscollectie van Street Called Madison zal hoge ogen gooien”, tipt Kokkeler. “Onderling hebben we als agentschappen nog contact met elkaar gehad om alles in goede banen te leiden”, vertelt de eigenaar over de samenwerking voor de Brabantse Drive Inn Junior, die plaatsvindt in showrooms op verschillende locaties. “Ik kijk er echt naar uit om klanten samen te zien komen en verhalen en ervaringen uit te zien wisselen.” Bij een speciale dag hoort een actie, vindt Kokkeler. En dus geeft het agentschap, na al eerder weggeefacties te hebben georganiseerd, nu een gepersonaliseerd schilderij weg. “Compleet aangepast op de ontvanger, met natuurlijk een fotomomentje. Ik ben heel benieuwd wie er gaat winnen!”
Kijk voor meer informatie, tijden en locaties op www.driveinnjunior.nl
Aanbevolen artikelen