De lente/zomercollectie van het Spaanse Losan heeft een breed scala aan stijlen: van urban looks die meegaan met de trends tot tie dye en surferkleding met aquarelprints. Van gewassen denim tot meer traditionele linnen looks die geïnspireerd zijn op de Middellandse Zee. Losan benadrukt dit seizoen de collectie van organisch BCI-katoen. “De gesteldheid van de kleintjes is topprioriteit bij Losan. Elk nieuw seizoen lanceren we een verbeterde collectie met nieuwe mode van 100% organisch katoen. Dit is speciaal ontworpen voor de gevoelige huid van kinderen, zodat zij zich op hun gemak voelen.”
Over de hele lijn is het kindersegment van Losan de laatste jaren gemoderniseerd en verbeterd. Het DNA van het merk is sterk blijven staan, maar Losan richt zich nu meer op vrijheid en expressiviteit van kinderen. Het merk heeft een rebranding proces ondergaan, heeft recentelijk het logo verruild voor een moderner exemplaar en heeft de productpropositie aangepast. Losan biedt nu ook LSN, een submerk voor pre-teens en tieners.
Losan is een Spaans merk dat in 1985 tot stand kwam en nu in 50 landen over de hele wereld verkrijgbaar is. Het merk biedt comfortabele, expressieve, betaalbare mode voor kinderen, junioren en volwassenen vanaf 30 jaar. Het Spaanse DNA is sterk aanwezig in het werk. Expressiviteit, spontaniteit en beweging staan centraal.
Contact Nederland:
Dresscode4Kids: +31 6 29032106
Contact Belgie:
HTB Fashion: +32 2267 75 45