Lente-editie #BetterTogether bereikt bijna 30.000 bezoekers

Over een periode van 5 dagen hebben in totaal 29.468 bezoekers uit Italië en het buitenland de 4 beurzen bezocht in het teken van mode en accessoires. Onder de naam #BetterTogether hebben MICAM, de International Footwear Exhibition, MIPEL, het evenement gewijd aan lederwaren en modeaccessoires, THE ONE MILANO, de Haut-à-Porter Exhibition en HOMI Fashion & Jewels Exhibition de handen ineen geslagen voor het overkoepelende evenement.


Verenigd onder de hashtag #BetterTogether en met de steun van de Italiaan Handelsagentschap (ITA) – dat de buitenlandse handel en de Italiaanse export promoot – werden er producten getoond van meer dan 1.400 merken.

Dankzij een vol programma met seminars en evenementen hebben de beurzen laten zien dat ze aandacht besteden aan het steeds meer verkennen van onderwerpen die van belang zijn voor de bedrijfssectoren. Dan gaat het bijvoorbeeld om digitalisering, de metaverse en nieuwe manieren van retailen. En dit alles gekoppeld aan big data. Er werd ook extra aandacht besteed aan duurzaamheid en slow fashion. Dit gebeurde op tentoonstellingsniveau en ook als gespreksonderwerp. Het hoge aantal bezoekers is volgens de organisatie een bevestiging van het belang van het unieke bedrijfs- en trainingsplatform.

Aanbevolen artikelen
0