JND Brands lanceert Ronizo

Beeld: Ronizo via JND Brands

JND Brands lanceert voor komende winter het nieuwe merk Ronizo, meldt JND Brands aan Vakblad Kindermode. Ronizo is volgens JND Brands een trendy tienermerk met een volwassen look die zich grotendeels op korte termijn leveringen richt. Doordat er veel vraag is naar bijsturen in het seizoen speelt Ronizo daar goed op in. “Tieners zijn zo trendgevoelig, waardoor het belangrijk is om de juiste items op de juiste moment te hebben,”aldus Nick Rana.

De jongens en meiden collecties van Ronizo zijn vernieuwend, comfortabel en trendy. Ze bestaan onder meer uit, stoere t-shirts, trendy sweaters en vesten met inspirerende prints en trendy kleuren die goed met elkaar te combineren zijn. Naast stoere en comfortabele kleding, is er ook ruimte voor nette en feestelijke kleding, zoals overhemden met dessins of feestelijke jurkjes. Voor de collecties van Ronizo wordt er veel gebruik gemaakt van natuurlijke en eco-vriendelijke stoffen zoals linnen, katoen, viscose en tencel. Ronizo loopt van maat 128 tot en met maat 176.

Doordat de mode zo snel veranderd, komt Ronizo met drie collecties per seizoen, waardoor de winkeliers steeds vernieuwing in de winkels hebben. Een bijkomend voordeel is dat de collecties gespreid geleverd worden.

Aanbevolen artikelen
0