Groei zet door in Batavia Stad

BataviaStadFashionOutlet_SpeeltuininBataviaStadbatavialelystad_2Batavia Stad Fashion Outlet in Lelystad heeft het eerste halfjaar van 2016 een flinke groei in de omzet en het aantal bezoekers gerealiseerd. In vergelijking met 2015 zijn de verkoopcijfers van de eerste twee kwartalen met 14 procent gestegen. Het aantal bezoekers steeg in diezelfde periode met 6 procent. “Dit laat onder andere zien dat de gemiddelde besteding per persoon is verhoogd”, schrijft de organisatie in een persbericht. Het outletcentrum trok afgelopen jaar meer bezoekers uit het buitenland. De snelst groeiende internationale bezoekersgroep is afkomstig uit het Midden-Oosten en India. Dat aantal is afgelopen jaar bijna verdriedubbeld.

Het centrum opende dit jaar een aantal nieuwe outletwinkels, van onder meer Armani, LaDress, Fred de la Bretoniere en Under Armour. Momenteel wordt er gewerkt aan een uitbreiding van het centrum. De outlet groeit hiermee met 45 nieuwe winkel-/horecaruimten. De oplevering hiervan staat gepland in april 2017.

 

Aanbevolen artikelen
0