Feetje viert 40-jarig bestaan!

 In Businessnieuws

Feetje, het kledingmerk voor de allerkleinsten, bestaat 40 jaar! En dat viert het oer-Rotterdamse merk met een vernieuwde huisstijl inclusief gloednieuw logo. Feetje lanceerde haar eerste collectie babykleding in 1981 en is sindsdien niet meer weg te denken uit de wereld van de babymode. Om dit 40-jarig jubileum te vieren steekt Feetje haar gehele huisstijl in een nieuw jasje. De typerende blauwtinten maken vanaf juli 2021 plaats voor rustige natuurtinten als diepgrijs en zand. Kleuren die ook veelvuldig terug te vinden zijn in de collecties van Feetje. Het paradepaardje is het nieuwe logo, ontworpen door Studio Sijm. Het handgeschreven logo is voorzien van ‘sterrenstof’ als symbool voor de magie van het nieuwe leven.

Voor meer informatie: www.feetje.com

Recent Posts
Neem contact op

Wilt u ons een bericht sturen? Wij nemen z.s.m. contact met u op.

Not readable? Change text.
0