Ewers: ‘herpositioneren in jubileumjaar’

Ewers Beach 1476Ewers, bekend van haar kleurrijke kniekousen, sokken, maillots en leggings, viert dit jaar haar 150-jarig bestaan. Ter ere van dit jubileum investeert Ewers in een herlancering van het merk. “We willen graag een merkbeleving creëren die kleurrijk, trendy en schattig is”, zegt CEO Markus M. Henkel. Het merk past niet alleen haar huisstijl aan, maar brengt ook nieuwe producten op de markt. “Hiermee willen we laten zien dat we de behoeften van onze klanten kennen en begrijpen”, zegt Henkel. “De eerste nieuwe items hebben we in juni gepresenteerd op de Pitti Bimbo. We verwachten dat deze verder zullen bijdragen aan de dynamische groei van ons bedrijf.” Daarnaast werkt Ewers ook aan een nieuwe website en webshop. “We doen dat om een voordeel te creëren voor zowel consumenten als onze handelspartners”, zegt de CEO. “Het zal leiden tot een uitbreiding van ons bedrijf. Daarom richten we ook onze logistieke processen opnieuw in. We optimaliseren het voorraadsysteem zodat we de uitlevering in lijn kunnen brengen met de toenemende wensen van onze afnemers. Zonder de oude glorie van Ewers uit het oog te verliezen, doen we dus de nodige investeringen om het bedrijf ook in de toekomst succesvol te laten zijn.”

Aanbevolen artikelen
0