Spot On Fashion, dat wordt de nieuwe naam van Elton IJpma Agenturen. Na 11 jaar verruilt het bedrijf op 1 januari a.s. het WFC voor een gloednieuwe showroom aan de Pampuslaan 221 in Weesp. Binnen het merkenpalet doet zich ook een verandering voor. Het jassenmerk Bellaire brengt vanaf Herfst/Winter 2016/2017 een totaalcollectie.
Voor de jongenscollectie blijft de naam Bellaire. Voor meiden wordt Nobell de merknaam. De labels richten zich op de oudere kinderen en bieden collecties aan van maat 110/116 t/m 170/176. De collecties hebben volgens Spot On Fashion een sportieve, volwassen uitstraling. Ze zijn hip en van een hoog mode-niveau.
Verder komt Spot On Fashion met 12Monkeys. Een merk voor tienerjongens die een jong volwassen stijl zoeken, maar nog niet in volwassenen winkels terecht kunnen. Alle items worden in Italië gemaakt van comfortabele en duurzame stoffen en afgewerkt met subtiele details en logo’s.
Bovendien zet 12 Monkeys volgens Spot On Fashion als voorraadmerk een andere manier van bestellen én leveren neer. Via de B2B worden elke maand vernieuwende items vanuit Italië aangeboden in de maten 128 (8jr) tot 176 (16jr), en na een inschrijfperiode van één week kan er binnen drie weken geleverd worden aan exclusief geselecteerde verkooppunten.