Eazier lanceert innovatieve social media marketing applicatie

Social Media bureau Eazier heeft een online platform gelanceerd dat online content verzamelt uit verschillende social media profielen en/of hashtagwoorden. De content kan vervolgens gepubliceerd worden op websites of displays. Het doel is om social media content te gebruiken als interactief marketing tool. “Het product is een logisch gevolg vanuit onze ervaringen vanuit de retailmarkt”, zegt managing director Wiggert Meerman. “Er werd vaak aan ons gevraagd hoe retailers social media offline en online konden intergreren. Het is de perfecte oplossing voor User Generated Content, ofwel klanten die online over merken praten. Met een paar klikken koppel je alle relevante social media profielen en hashtags, bepaal je de stijl en is het klaar om te publiceren. Door middel van een slim beveiligingssysteem kan men zelf bepalen wat uiteindelijk getoond wordt. Dit zorgt voor volledige controle over ongewenste content.”

Easier speelt in op de trend waarbij winkels steeds vaker schermen installeren bij de pashokjes. De bedoeling is dat de bezoeker een bericht of foto plaatst met een bepaalde hashtag. Dit word gestimuleerd met een beloning zoals het terugwinnen van je aankoopbedrag. Volgens Wiggert Meerman raakt de oplossing alle merken en bedrijven. “Je mag er vanuit gaan dat 90% van je klanten een mobiele telefoon en social media profiel heeft. Door deze oplossing wordt interactie zoeken heel makkelijk en laagdrempelig gemaakt. Hierdoor zorgt de klant voor de content en er is geen waardevollere referentie dan dat.”

www.eazier.com

Aanbevolen artikelen
0