Druktekalender en ‘stay safe’ app in Westfield Mall of The Netherlands

Westfield Mall of the Netherlands maakte deze week  in een persbericht bekend welke maatregelen zij samen met haar winkeliers heeft doorgevoerd om het winkelen zo veilig mogelijk te maken. Investeerder  Unibail-Rodamco-Westfield is bovendien een samenwerking aangegaan met Bureau Veritas om de hygiëne en veiligheid  van het winkelcentrum verder te verbeteren.

Oproep aan bezoekers
Johan van Doorn, Shopping Centre Manager van Westfield Mall of the Netherlands: “In deze uitdagende tijden is het onze prioriteit om de gezondheid van onze bezoekers, retailers en medewerkers te beschermen. We volgen hierbij de adviezen van de overheid. We zijn in staat om het aantal bezoekers dat ons centrum in en uit gaat goed te monitoren en te beheersen. We roepen iedereen die naar ons centrum komt op om rekening met andere bezoekers en onze medewerkers te houden door de 1,5 meter afstand te respecteren.”

‘stay safe’ app
De bezoekers van Westfield Mall of the Netherlands worden in het winkelcentrum geïnformeerd over de huidige maatregelen en krijgen waar nodig aanwijzingen van medewerkers. Daarnaast kunnen bezoekers zich vooraf thuis via de druktekalender  laten informeren over de rustige, drukkere en drukste winkelmomenten, en over welke winkels open zijn. Samen met partner Ocean Outdoor implementeert Westfield Mall of the Netherlands ook de digitale stay safe tool. Deze app wijst voorbijgangers in het centrum er via het digitale scherm op wanneer zij te weinig afstand houden.

Aanbevolen artikelen
0