Op zondag 12 en maandag 13 juli vindt de zesde editie van Drive Inn Junior plaats. Dat bevestigt Joost Hoppenbrouwers namens de organisatoren aan de redactie van Vakblad Kindermode. “We merken dat Drive Inn Junior een blijvertje aan het worden is. De reacties zijn positief, en het evenement sluit goed aan bij de behoefte die er in de markt is naar een kleinschalig en betaalbaar evenement” aldus Hoppenbrouwers. Hij vervolgt: “We pakken het dit jaar nog wat groter aan. Op alle drie de locaties (Veldhoven, Roosendaal en Breda, red.) is er ruimte voor gastexposanten, waardoor het aanbod voor bezoekers nog interessanter wordt. De kleinschaligheid zorgt er nu vooral voor dat we een veilige omgeving kunnen bieden en volledig volgens RIVM richtlijnen, waar merken de complete collectie kunnen laten zien. Net als in eerdere edities hebben we een mooie actie, waarbij we inkopers de kans geven om kosteloos een merk uit te proberen. Bezoekers schrijven zich ter plekke in voor een merk dat zij bijvoorbeeld al langer volgen, maar nog niet inkochten. Orders van de merken worden vervolgens onder de inschrijvingen verloot. De laatste keer dat we dit deden leverde het leuke nieuwe samenwerkingen op. Er is nog ruimte voor een aantal merken, dus geïnteresseerden kunnen contact opnemen met HOPPENBROUWERS AGENTUREN, M-AGENCY of MRS. JANSEN AGENCY voor meer informatie.”
Contactgegevens en informatie: https://www.driveinnjunior.nl/contact/