Nieuw merk: Nais Kidswear

Nais Kidswear brengt met herfst/winter 2017/18 haar eerste kindermodecollectie op de markt. Nais is een ‘vrolijk, sportief maar ook hip en stoer merk voor jongens en meisjes die zich graag onderscheiden van de massa.’ “De naam Nais is geïnspireerd op de namen van onze twee kinderen; Elise en Arlaine”, vertelt Bas van den Hurk. “De letters uit beide namen vormen samen een duidelijke en krachtige merknaam.” Janneke en Bas van den Hurk verkochten jarenlang outletmerkkleding via ‘kinderkleding partytime’. Enige tijd geleden begon het te kriebelen. “We maakten plannen om zelf een merk te starten. Begin dit jaar kwam dat in een stroomversnelling terecht, toen onze contacten ons de juiste weg konden en wilden wijzen. Daar zijn we onwijs dankbaar voor.”

“De eerste collectie is vooral sportief en stoer. Voor de jongens zien we veel hoodies, sweats, joggingsbroeken en longsleeves met stoere tekstprints. Voor meiden is er een comfortabele collectie met veel sweats, jurkjes, rokjes en longsleeves”, aldus Van den Hurk. Het merk is verkrijgbaar in de maten 86-164, met een prijsniveau tussen de 23,95 en 39,95 euro.

Nais inkopen

De wintercollectie kan nog ingekocht worden door de detaillist. Het inkoopbedrag mag in vijf maanden voldaan worden (20 procent per maand), restanten kunnen aan het eind van het seizoen geretourneerd worden en als detaillist ben je het enige verkooppunt in een straal van circa twintig kilomter. Nais doet niet aan verkoop via stand-alone webshops.

 

Aanbevolen artikelen
0