Nieuw initiatief: Drive Inn Junior

Ronnie Renette van M-Agency, Joost Hoppenbrouwers van Hop Agenturen en Annelie Koopmans van Zoet Agenturen hebben de koppen bij elkaar gestoken voor een uniek showroomcollectief: Drive Inn Junior. Het evenement vindt in januari plaats. “We zagen MARKET by kleine fabriek als een belangrijk platform voor de kindermodebranche. Het spijt ons enorm dat het doek is gevallen. Vooral voor onze klanten, die iedere keer trouw bleven komen”, zegt Ronnie Renette van M-Agency.

“Zo ontstond Drive Inn Junior. Een spectaculaire A58-trip langs zes locaties in Best, Breda, Roosendaal, Veldhoven en Waalre, die voor de retailer belangrijk zijn”, aldus Renette. “De klant krijgt een landkaart met de route mee. Op de locaties vindt hij of zij een commerciële sneak preview van de nieuwe collecties. Er zijn zo’n zeventig labels te zien. Minimaal negen merken zijn nieuw in de branche.”

Prijzenregen

“Drive Inn Junior wordt een dag vól prijzen en andere verrassingen”, vervolgt Renette. “Alle deelnemende retailers krijgen na afloop een cadeau toegestuurd. Wie langs minimaal twee locaties rijdt maakt kans op een prijs – zoals een leerzame interieurstyling-dag in de winkel. Bovendien geven de agenten voor verschillende merken gratis orders weg: een geweldige manier om een nieuw merk te proberen.”

“We zijn overdonderd door de reacties van retailers. We begrijpen dat er klanten busjes huren, om de dag samen te beleven. Hoe dan ook: we hopen op een ongedwongen, maar bijzondere dag vol voordeel en plezier voor onze trouwe klanten.”

Wintermans agenturen verloot 1500 euro onder de geselecteerde merken, Hop Agenturen geeft verschillende orders weg ter waarde van in totaal 35.000 euro en verzorgt daarbij een kraam met patat, appelflappen en taart. M-agency presenteert als extra aanvulling Morley en Little eleven Paris. Beebielove geeft verschillende verassingen en goodies weg die worden meegestuurd met de levering. Onder de bezoekers wordt tevens een stylingevenement verloot genaamd Just by Manon ter waarde van 1000 euro. Verder verschijnt Kim Kötter. Tevens is er gedurende de hele dag een dj, koffie kar baristo wagen, hapjes en drankjes, en er worden goodie bags weg gegeven. Tevens is er een korte rondleiding, is de kok de gehele dag aanwezig, rode loper, mogen alle bezoekers hun adres inleveren voor een gimmik en volgt er einde van de dag prijswinnaar.

 

Tip: lees verder in de online-editie van Kindermode 

Meer weten over Drive Inn Junior en andere initiatieven, ter vervanging van MARKET by kleine fabriek?
Lees hier de online-editie van Vakblad Kindermode.

Aanbevolen artikelen
0